4/23/2011

i think, i just want some food ?

Ilahduin todella, todella, todella paljon mun tuttavakaverin sanoista, jotka hän totesi blogissaan:

"Mä tykkään tosi paljon lukea toisten blogeja! Jotkut blogit vaan on niin koukuttavi, ja aina vaan odottaa että se uus postaus tulis! Että pääsis lukemaan. Siks ajattelinki pistää tähän muutamia mun suosikki blogeja, mitä luen aina kun mahdollista. En osaa oikeen perustella miks tykkään näistä niin paljon.. joten :D"

"Code 2489"

"Jotenki tykkään älyttömän paljon tästä, Verkku osaa kirjottaa tosi selkeesti kaiken. Paljon kuvia ja tekstiä ♥

Mariannen blogi (jonka blogista maininnan mun blogistani löysin,) löytyy osoittesta: http://cupcakeholicc.blogspot.com/

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voi rakkauspaukkaus oot ihana<3!

veronica kirjoitti...

Mau - Milloin oot murunen Tren suunnilla?

Unknown kirjoitti...

kyllä mä sinne vielä ilmestyn! miu!

veronica kirjoitti...

JEEEEE infoot sit mulle HYVISSÄ AJOIN >:3