8/02/2011

Lifting the weight of the world

Eilis ilta oli kyllä yhtä valolla leikkimistä, kera olutta ja sepä siittä.
Pahuuksiin tarvittavat eväät näyttävät tältä:
T-paita - Carlings (Antin)
Kaulahuivi - äiten
Neule (alla) - Blend (kirpparilta)
Neule - Antin
Farkut - Antin
Kassi - Hennes
Maiharit - Radio-kirppis
Leikin hieman valojen ja kameran automaattiohjelman salamalla - ja siitä nää valolla laikkimis kuvat sitten lähtivät:
"Mun olo on kevyt kuin höyhenel, mä päätin et kohta mä hupenen. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa maailma mua hakkaa, se kiittää ja kumartaa."
Pojat ja pyörät, niistä ei kyllä koskaan seuraa mitään muutan kuin tämä:
Piirtelin Antille jotain ajan kuluksi mustekynällä:
Keveetä. Reteetä. Pimeetä. Upeeta. Hätkähdyttävää. Viileää, oikeastaan jopa kylmää. Suorastaan suurenmoista.. Kaikesta tästä on upeaakin upeampi kesäloma tehty.

PEE&ÄS. Näistä kuvista ei oo yhtäkään muokattu (johtuen ehkä siitä etten todellakaan osaa käyttää mitään muokkaus ohjelmia, eikä mulla niitä edes ole muuta kuin Paint XD). Ja nää kuvat on otettu kaikki iha perus automaatti ohjelmalla, salaman kanssa :-)

Ei kommentteja: