8/15/2011

Why don't you talk to me!?

Sormus - Seppälä (Heidi, tääkin on nyt mun - kiitos - eiku)
Neule - Carlings
T-paita - Hennes
Kettutyttö reppu - CM
Sukkikset - Lindex
Huivi - äiten
Rannekorut - DIY/Casper & Antilta saatu
PEE&ÄS. Mun lukkari on tappo! Mulla alkaa ma ja ke 9:15 (ei IHAN niin karmeita aamuja♥) ja torstaina mul loppuu tuntii aijemmi ko muina päivinä. OH MY GOSH! Mun perjantai on täys päivä. Vittu! Mut juupa, Varkautelaiset on aina hyvää seuraa  XD mun luokal on yks, ja meil on vitusti yhteisiä tuttuja ja kaikkee. Ja se on viimevuonna käyny mein koulullakin (siis pmk - kosmetologi). HELMI!

Mut oon very happy kon eka koulupäivä meni tosi jees! Antti heitti mut yhdeksäks Kalevaan, poltettiin röökit viellä siinä. Mun jalat tutisi kon olin niin paniikissa. En ois halunnu lähtee koulun oville päin ilman Anttia! Sit heti tuli tuttu vastaan. Mun luokkakin on jees. Mitä siitä nyt vieä tiedän. Hieman hassu osittain :---D mut kyl se menee. Mun ro on huvittava, rasittava, mahtava mut vihattava samaan aikaan. Vanha. Kovaääninen. Omanlaatuinen.
Näin myös yhtä viime lukukauden tuttua, harkasta. Mitäs satumetsään kuuluu?

Kiltti ekaluokkalainen kiittää ja kuittaa. 

Ei kommentteja: