9/29/2011

and then there that muscel boosb and that green weed smoker god - you gotta try this shit man

Claudia. ethän koskaan tee sitä virhettä että istut Claudian kanssa bussissa; keskusta-pirkkahalli-keskusta. ilman minkäänlaista virkaa "määränpäässäsi". ethän myöskään puhu hänen kanssaan englantia. muskeli tissit kera lässynlää rakkauslauluineen & vihreä pilveäpolttava suuret mustat silmät omaava pilviveikko jumala.
miksi ulkona sataa? onneksi olen varautunut tänä syksynä! koskaan ennen en oo ollut varautunut tähän vuodenaikaan. nyt mulla on kaikki tarvittavat; neuleita, kaulahuiveja, takki, maiharit, kivoja kasseja, ja se tärkein; sateenvarjoja. syksyn tuoksu on upea. syksy saisi olla useamminkin - hieman lämpimämpänä tosin, kiitos.
joojoo, oon mää viihtynyt tos koulussa. vaikka mun ro on yks koulun vihatuimpia opettajia, vaikka puukko on terävänä ja pakkanen pakkasen puolella. ja vaikka äikän maikka pitikin mulle tänään "puhuttelun".
mietittiin tänään tehdä pitsaa, nom. murun tekemä pitsa ehkä parasta maan päälä!

Ei kommentteja: