10/15/2011

Code Veronica

1. Kiitä tunnustuksen antajaa:
Viiviä tässä kiittelen!

2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle:
Heidin & Emppua, en muita koska oon kylmä ämmä ja uhmaan ohjeita.

3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.

4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi:

1. mullon rillit. kolmet. sain ne vitosella vai kutosella. en käytä rillejä koska haluun ReyBanin semmotteisen erilaiset kon mitkä mulla jo on.
2. tykkään tampereesta. rakastan. oon nyt periaatteessa asunut täälä puolisen vuotta. oon tässä sen verran yrittänyt ettiä kämppää. ei.. pieksämäki ei pue ihmisiä!
3. Heidi on varmaan mun suosikki lemmikki. se on aika tossu koira. mut ihan paras! ja ihan höpsä, mikä siittä tekeekin parhaan!
4. oon sekä yö- että aamu-ihminen. valvoilen milloin mihinkäkin asti, milloin mitäkin keksie. yleisimmin tuijottelen teeveetä, luen kirjaa/lehtiä, tai keksin alkaa tekemään läksyjä. huh huh.. mut aamusin oon aina skarppina pysäkillä (ellen kuse herätyksen ajastamisen kans jo aijempana iltana). viikonloput ja lomat on ainut jolloin oon nykyisin pitkään pedissä.
5. oon ollut lakto-ovo-vegetaristi (tai miten vittu kirjotetaankaan - en oo liian äikällist tyyppii). on mulla aina toisinaan ihan hirmunen ikävä vege safkaa, mut emmää silti vaan kykene enää. oon kans ollu pesco, ennen mun vege aikoja, ja niiden jälkeen.
6. haluu rastat tai perkeleen pitkän nutturatukan. vähän vaa nuhjusempi muualtaki puolelta tukkaa kon vaa niistä kirotuista latvoista. sellanen nuhju-huolettomuus-tukka, kiitos.
7. tykkään pussikaljailla. pussikaljailu hyvällä seuralla höystettynä; parempaa et vittu maan päältä löydä. ookoo, koti-illat musun kainalossa joo, mut se painiikin jo aivan eri sarjassa hei!
8. rakastan tanssia. rakastin. ei, rakastan edelleen. tanssi on mulle kuin elämän rakkaus, jota ei sitten loppujen lopuksi koskaan saanutkaan pidettyä loppuun saakka. kuin satu, joka ei tullut Disneyltä! te ootte niitä ihmisiä jotka eivät vain saa elämän rakkauttaan, mää oon se muija joka ei saa tanssia. mää oon se muija joka teloo itteensä. mää oon se muija jolle tanssi oli kaikki kaikessa. mut oon se maailman onnellisin muija. silti. JUST NYT! i need nothing more! but hey, nothing less! i need these guys, these who i got now!

Ei kommentteja: