10/10/2011

code1010

toppi gina neule kappahl huivi äiten
päiväni meikattuna - pitkästä aikaa. hui kun on jännä kattella tuota parisen viikon takaista kuvaa. en tiedä miksi meikkasin jotain alkon halvimman mansikkaviinin litkistä varten. ehkä meikkasin riinaa varten, hoho? en mää tiedä? oon selvinnyt hyvin ilman hiuslakkaa ja kaikkia muitakin hiustuotteita (paitsi shampoo, hoitoaine..).
takki hennes neule carlings pipo hedun laukku äiten huivi äiten reinot cm sukkikset hennes villasukat mb mummu
 pipo hedun villapaita hennes farkut cheap monday/stocker king cartel-kassi cartel
jakso vaihtui. tähän saakka jees fiilinki uusist maikoist. ostettiin tänään musun kanssa kitkatei, namnam-leivänpäälistä, pullaleipää, nakkeja, kalapuikkoja. kärsikää te muut babat - mulla on hyväksilukuja; muilla on tostaisin kahdeksasta puoliviiteen koulua. oon blogini ammatti-laiminlyöjä! älkää nussiko puluja, olen mää aivan täysi paska näissä äidinkielellesissä asioissa. ei sille minkä mahda! tekisi mieleni lukea; pussikalja romaani odottelee yöpöydällä/vaatelaatikolla. kutkuttaa. mieleni halajaa myös tubanssia. en hentois mennä yksin.. ei mulla ole kämppää. nyt siis alkaa hyväntekeväisyys nimeltä verculle kämppä, kiitos.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tiedän ettet ehkä usko minua, koska olen anonyymi! Kuulin tänään koulussa sellaista juttua, että ajattelin sinun kuuluvan tietää asiasta, josset jo tiedä! Viime viikonloppuna järjestetyssä Kaarilan koulun ympäristöleirillä poikaystäväsi ja eräs Susanna sussu Kärkkänen pettivät sinua! En sano tätä mitenkään kateellisena tai ilkeänä henkilönä! Ajattelin,että itse ainakin haluaisin saada tietää jos poikaystäväni minua pettäisi! Kannattaisi ottaa asiasta selvää, ja kysyä ihan Antilta! Olen pahoillani, että joudut kuulemaan tälläistä, varsinkin sellaiselta henkilöltä ketä et tunne! Blogisi on mahtava, koita jaksella!:)

veronica kirjoitti...

:-----)