11/30/2011

tren manhattanin luksuslukaalin tavaroittamista ja tiskaus kiintiö lähellä täyttä.

tää on siis se mun feivoritti kaulahuivi. se mitä etsin ja kaipasin ja hamusin ja sit löysin. ok. onha toi ny ollu mul jo liian pitkää. mut joo. mun lemppari huivi (mut aika hyvin kirii huivi, jonka ostin antille vuosipäivälahjaks).
vanha juttu. glamour-partyt @ riku. partyt? =ILLANISTUJAISET! oltiin heidin kans ihan yli glamoureina; mää olin mää ja heidi oli mää. kaks verccuu. karmivaa. tänään oon tavaroittanut mun luksus lukaaliani nyt illasta. koulun jälkeen piipahdin iidan ja liidan kans kaffeilemassa ja fiilinkeilemässä hugeliuksen tahtiin omaa luukkuu. iida kyl sano et hippiäinen voi asuu nii hemmeti hienos kämpäs. ja hemmeti hieno se onki. viellä en paljasta teil midiisii kon ei siel oo ko kaikki mun astiat, paistinpannu, radio ja vaattei, petivaattei, pyyhtei, leffoi ja liian monta kirjaa. kalusteet puuttuu. mut ne mun ikkunalaudat on kon luotu kapeeperseisille istumist varten! mama tuo ens viikol mun kalusteet ja aikalailla loput krääsät pmk hoodseilt.
oon muute hemmeni positiivisesti yllättyny; virallisesti vuokrasopimuksen pitäis alkaa huomen, mut mun ovet ja alhaal siin ovisummeri hommas oli jo mun nimi. mainioo palveluu mainiolle asukkaalle XD

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

"mä olin mää ja heidi oli mää" en ees nauranu kauaa ku kelasin sitä päivää!

veronica kirjoitti...

olimpas hyvin muotoilluki ton jutun; mää olin mää ja heidi oli mää XD hemmetti mikä päivä tosiaan XD