1/19/2012

ihasama

vaihdoin top mestaa. nyt viihdytän teit koskaris. mut pääsin edellee kosmetiikan kans duunii, ihanaa. mun piti mennä tonne viime vuonna mut pääsinki sit sinne sokokselle ni en sit mennykkää tonne. en siis oo enää emotionis vaa alotan maanantain kicksis. oon tosi innoissaa tost kicksist ny ja uskon et tuun digaa täst tulevast 3 viikost nyt tuol. ja iida on koskaris melkei suoraan kerrost alempana, jos se vaikka sit ruokailis aina munkaa :---D
PS. mullon ikävä mun lemppariveljee, tota benee joka siis tuolla temppuilee kaikenlaisia noissa kuvissa. saatanan pellejöns-benediktus. mut se aina kyselee eka kokoajan et "koska tuutte, koska tuutte, oottek te kohta pmk hoodseil" mut sit kon oon/ollaan siel ni se tulee vast nii myöhään himaa et sitä ei kerkee näkee paljo paskaakaan, sit se kyselee et koska ollaa menos ja sit se kuitenki lähtee paljo enne sitä jo himast ja on vast illal bäkkii. mun lemppari veli on hauska yksilö, mut silti mun lemppari♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks bene on sun lemppari? :D tai siis niiku mikä tekee siit spessuimma ja sillai?

veronica kirjoitti...

hoho, emmää tiijjä :--D ehkä se tekee siit mun lemppari veljen et se on ihan samanlainen kon mää. kyl ne muutki on iha huippui mut jotenki bene on vaa mun lemppari, sen seurassa on aina kivointa kon sillä on ihan yhtä paskat jutut kon mulla :'--D