1/02/2012

loma etc..

ärsyttää vielläkin se kon jouduin joskus aikaa sitten palauttamaan lainaamani chinot, noi on cheapmondayn, ja ne on mun pikkuveljen, ja ne on ihanat, ja ne makso vaan kybän verran!
yllä esimakua mun asunnosta, en oo saanu aikaseks otettuu kuvia mun kämpästä, mut tos mun keittiö.
leivottiin heidin avustuksella antin mammalle pipareita joululahjaksi.
askartelin mm. maailman sulosimmat joulukortit kaikille sukulaisille, ja sit kon lähettii pmk, unohdin ne mun tiskipöydälle ja muistin ne matkalla. vittuperkele. ei noita voi edes lähettää ensivuonna koska niissä on toi 2012.
digailen tosta norjalais tyylisest villapaidasta ihan sairaan paljon! löysin sen radiolt kympillä. aivan uutena.
noppa pelas tota ihmeen jotai peliä ja tuuletteli voittoo.
antti ei tykännyt siitä että cassu otti karkkia. musta toi näyttää jo veljesrakkaudelta.
nii, ja hankin kans uudet lasit, pukeeks nää muo? no musta ainaki oon kovin tyylikäs!
odoteltiin antin veljen kans vissiin joulupukkia antin paparazzaillessa.
jouluateria.
ja rastat.
uv:st mul ei oo yhenyht kuvaa. mul ei aluks ollu mitää fiilist. tulin sit kämpille maailmaa pakoon. heidi tuli koht sit mun seuraks. sekin yritti etsiä mun uv fiilinkei jokaisest nurkast, mut ei sitä löytyny. se yritti saada revittyä muo joka suuntaan, mut en lähteny senkaa mihkään. laittauduin semi hienoks ja meinasin myöhästyy bussista. fiilist ei kyl ollu vielläkää löytynyt, ei sit mistään. jubailin sit helin kans jotain ja jotenkin se sit löysin mun fiilingin, josta mun ilta sit lähti käyntiin. bussikuski-peliä, tanssimista, pakoilua, nakkeja ja sipsiä, vähän juustopatonkia, antti, raketit, skumppa, ysärihitit ja lähes kaikki muu. antti on mun ritari, ja on huipuin!! oaww ;__; mun elämä on parasta. mää oon onnellinen.

Ei kommentteja: