1/11/2012

pakottavat toimenpiteet aka kylmätväreet

 

tässä nyt tämmötteinen kevennys; meitsi vuonna 2009.
kiiruhtaisin kevääseen enemmän kuin mielelläni! kenkien ja lumen yhtymä pakottaa kamaliin toimenpiteisiin; kylmiin väreisiin. on kamalaa saada kylmiä väreitä lähes joka askelluksella. eihän tuolla ulkona pysty enää edes tupakoimaan. ei sen puoleen.. ei mulla sitä tupakkaa edes ole. hmm..
oon onnistunut viel toistaiseksi pitää mun kämpän kuosissa. pitäis kai alkaa jotain tupareiden poikasiakin alkaa miettimään. mut en oo ainut illan isäntä, onneks! en oo vielläkään saanut sinne sitä ruokapöytää.. pitäis kans hakea joku parempi netti. mun rakkahin mokkulani ei oikein parane toimia mun kämpässä, kaippa se ei halua mun tekevän mitään aivoja heroiinin tahtiin syövyttävää, kuten fabottavan.. en mää tiedä..

2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

tuparrrriiiiitt !!!

veronica kirjoitti...

kahtellaan ;> meibi joskus, vois vetää sillee et kon tulee puolivuotispäivä kämpän kans kimpassa ni sit vois alkaa tsuumaileen XD EIKU