2/01/2012

öä

fiilistän vaa pikasee mu uut neuletakkii ja parii käsikoruu. ja toi kaulakoru on viimeviikon loppupuolen löydös top-paikan koruvalikoimasta. ja tänään tarttu vähän muutakin cubuksen alesta mukaan. ja kicksist ostin parisen kynsilakan. ruskee ja oliivinvihree. en oo shopannu muuta vähää aikaa. ees kangaskassei. vaiks aina löytyy kaikkii maailma sulosimpii. kuten mm monkista. yää jäin kuolaa semmotteist kassii ja sit semmotteist huopahattuu monkist. itken verta koska antti ei antanut mun shopata niitä. mut onnea on olla onnellinen. vaikka skinssin vitos tuokkari onkin maailman paskin ja mun sydämeni särkyy tämän edellä mainitun vuoksi. oon onnellinen. paras top-paikka ikinä. mutsi pääst pois sairaalasta. ja mullon taas hetkellisesti massii.

2 kommenttia:

Lila kirjoitti...

IHANAINEN VERCCUUUU!!!! <3

veronica kirjoitti...

jejeje kiitos lilatus :------------) oon aika ylpee ittestäni. tänää on ollu ehk ekää kertaa koko mun elämän aikana semi nätti fiilinki. vaiks eise must kyl semi nättii tee. mut tänää oon ollu jotenki tosi tyytyväinen itteeni.