4/01/2012

kirppari kierros ja ylimaalisen paljon teetä!

mulla oli sinällään aika antoisa viikonloppu. ostettiin mulle ruokapöytä ja parinen suloinen, erivärinen jakkara. tottakai ikeasta. suloisia kukka lasejakin tarttui mukaan. ja parinen sulonen pitkä kauluspaita cubuksesta. mutsi toi mulle tuliaiseks suloisen oranssinpunasen sormuksen. tykkään kovasti. askartelin eilen tommotteisen muka coolin höyhen puuhelmi korun. tänään radiolta tarttui mukaan viininpunainen pipo, hippiäis laukku ja kaulakoru. ja manninen bongas mulle söpön, punasen kynttilänjalan. ihana. äsken ruokaa, ruokapöytä fiilinkeilyy, tupakkaa, teetä, L-koodia ja jälleennäkemistä. oli jees viikonloppu. ja tänään pääsin näyttämään mutsille mun kokkaus taitojakin. haha. nyt odottelen, kinuski karpalo teen kera, että pääsen roikkumaan puhelimessa. aamuöisestä pyynnöstä johtuen. se sai hymyn mun huulille. hymyilyttää nytkin. tulkaa hakee mut pois täältä. edes hetkeks? voisin alkaa askartelee tai kutoo nyt. ja mikä parasta; en osaa kutoo..

Ei kommentteja: