4/27/2012

feet in the water.

oon kun tikkurilan värikartta. no. sehän passaa tossa säässä. feet in the water on ehkä suloisin biisi mitä oon kuullut. joeli kohta tampereela. laulua. tanssia. tiskausta. musta tuntuu ettei tää luukku oo koskaan siisti. vaikka oon siivonnut ihan hulluna. piru tämän siivon periköön! en oo ihan varma yhest hommast. pitäis kai soitella ja selvitellä. tai venaa seuraavaa. olipas mukava jutustella taas hetkinen jos toinenkin samun kanssa puhelimessa. se on ihan huisin hieno tyyppi. ollaan tunnettu jotain viitisen vuotta. sillä on aina niin mahtavia mielipiteitä ja juttuja. jokainen tarvii frendin joka on ku samu. ja oon tosissani! tuol on niin ihanan keväinen ilma just nyt. ah. että rakastankin tätä kaupunkia. että rakastankin tota aurinkoa. ei nyt sentään. oikeesti rakastan hymyilyä.
jos mun kellossa ei oo viisareita, neiti aika ei saa mua kiinni. eiks niin?

Ei kommentteja: