4/30/2012

vappuja ihanille!


mun vappu fiilis alkaa pikkuhiljaa löytyä. pikkuhiljaa hyvä tulee. se eilinen listan suunnittelu sai mun vappu fiilarei vähän ees nousee. nyt oon jo ihan täpinöissä kaikist frendeist, eritoten hegest. en niinkään siit juomapuolest. viinipullo pokee. lupauduin eilen viiksien piirtäjäksi. ainiin. mulla on matkaseuralainen ausseihin. kunhan vaan rahaa ois ensin. mut meillä on jo ainakin näääääääin suuret suunnitelmat. hah. turhanpäiväst suunnitteluu. mut parempaa kun hiljaa istuskelu. parinen tonnikala pizza himas ei oo koskaan pahitteeks. varsinkaan tämmötteisen päivän jälkee. täytyy muistaa nappaa viltti messii. hegee unohtamattakaan! toivottavasti tutustutaan hienoihin tyyppeihin. typpeihin jotka ei vaan unohdu ja unohda. nyt nautiskelen lasillisen viiniä ja mietin pääni puhki asusta jolla tarkenen tuolla. oon vähän kipeenä just nyt. älkää örveltäkö liikaa. eikä tappeluita. pitäkää kiva vappu!

Ei kommentteja: