5/21/2012

asunto esittely ja boheemia taiteilija elämää.

vaaleanpunainen seepra ilmestyi tänään mulle. ensin se hymyili. sittemmin näytti kieltään. lopulta se päätyi jollain tapaa mun boheemiin taiteilija luukkuun. aika pian se lähti kotio. sit se vihreä kirahvikin. huhuh. se sininen osapuoli pisti mut ulkoilemaan toden teolla. kaiken kruunas se musta oranki. kutsutaan nyt sitä vaikka mustangiksi. ja se neon-värinen kiharapilvikin. hellokitty soitti valitut, tilanteeseen sopivat kipaleet. se sininen, savua syöksevä, kipinöivä lohikäärme houkutteli pari oria paikalle. vaaleanpunainen seepra menetti kolmanneksen raidakkaista karvoistaan vedon hävittyään. nyt se väsäilee chai teetä mun keittiössä ja on vaaleanpunainen. mun masu on tosi pipi. mitäs pidätte mun uudesta sisustuksesta ?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHAN MAHTAVAA KUULUN SISUTUKSEEN <3 DELLA MYSTEERIÖ MANNINEN

veronica kirjoitti...

mysteeriö manninen: mysteeri mannisen matkassa osa 667 opetus yksi ja kaksi. huhuh. *napsnaps* !

milla kirjoitti...

sulla on ihan älyttömän ihana kämppä! :-) tyksin paljon :-)

veronica kirjoitti...

milla: hih, kiva kuulla :-----) harmittaavaa vähän et otin noi kuvat tol vihreensävysel ku esim joku punane ois ollu paljo lämpösempi ja ois tuonu sen oikeesn "tunnelman" messii :--(