7/28/2012

kesätukka.

peace out ! heidi tylsytti mun keittiösaksia eilen. en oikeestaan omista minkäänlaista mielipidettä mun pitkästä polkasta viellä. haikailen toki pitkän tukan perään. äh. hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara ja kerranhan sitä vain eletään eiks jea .. noppa ja dansku innostui mun hipsterihatusta. huomenna ois benen konfis. väsäilin tänään keittookin mamalle ja mulle. se ei pitänyt siitä mut onneks isäpuolelle maistu ! pyöräilyäkin on mahtunu mun päivään. elinan kans matkustettiin tänään kaupungista. mua pyydettiin rannalle.

9 kommenttia:

meri kirjoitti...

sun hiukset on (edelleenkin) niin ihanat :) muutenkin oot hurjan ihana! haha anteeksi, tuli pusikosta :---D

Anonyymi kirjoitti...

ooi vähän kiva tuo tuqqa<3 rakastan sun tyylii, se pukee sua paremmin ku mikää muu!

veronica kirjoitti...

wäääaflkdvsh kiitos ihana ;__;♥ oon ihan sanaton ! paitsi että äääää, ehkä vähän harmittaa kun meni hirmunen hiusten kasvatus urakka nyt vähän hukkaan, mut kyllä tää aina takasin kasvaa jos en nyt ala pitää tästä tukasta :---3

veronica kirjoitti...

my gosh, tosi kiva kuulla :------)) !

meri kirjoitti...

nuo on just ihanat :---3 sulle sopii tuonki mittaset tosi hyvin! mulla itelläniki on tässä vähä kasvatusoperaatioo menossa :----D viimevuonna ku tuli leikattuu iha poikatukka :P ps. vaikutat nii sellaselta ihmiseltä kenee haluisin tutustuu :< sori kuulostan joltai pedaristalkkerilta suunnillee :-----D

veronica kirjoitti...

ehkä alan pitää näist enemmän jahka totuttelen nyt hetken :-----DDDd mut wää kiitos superhyperliikaaaaa ! mut onneks tukka kasvaa semi nopeesti, mullakin oli ihan lyhkänen tukka takaa joskus muutama vuosi sitten, tossa nyt oli parin vuoden hiustenvasvatus-operation jajajajaja tässä nyt sit tulos yhyyyy ;__; jaja eää eikää ku just hemmetin magee kuulla ! ja kyllä muhun saa tutustautua (eihän toi oo edes sana mutta tajusit varmasti mun pointin XD) ! :------------)

meri kirjoitti...

nojoo niihä se onneks kasvaa!! :----) mulla vissii ens vuonna jo melko kiva mittane tää letti ku ny olkapäihi asti :--D mut hei ooksä jossai irc-gallerias tai jossai ku bloggeris on semi kämästä jutella!! esim. tumblris tai jossai missä vaa :----D

veronica kirjoitti...

no kyl ne siit nopeesti kasvaa :---) ! irc-galleriasta mut löytää joo, spoiledvercy. jaja no tottahan toki aina sit kans fabosta :----D eipä oikeestaan muualta ..

meri kirjoitti...

oho ennoo huomannu et olit vastannu tähänki viestii joskus :----D käyn kyylää galleriassa >:--)))