7/22/2012

puisto reggae.

kuvat on sakari karipuron käsialaa ja löytyy tältä.
puistolava. team jyväshyvä, team varkaat ja team tampero yhdistyivät puisto reggaen merkeissä. rohkaisin itseni tanssahtelemaan lavalle, vispaamaan hulavannetta ja keskustelemaan mun koululaiselle, jolle en ollu koskaan ennen puhunu mitään. elina asutti itsensä mun "kämppikseksi" nyt vajaaks viikoks. tää päivä sisälsi sishailua, basso radiota, kuivattuja hedelmiä, puistoilua, tyttöjen juttujen rupatteluja, jammailua, lattea alarannassa ja eteläpuistossa, kiinalaista ruokaa, valkosuklaata. ilta huipennetaan paskalla jenkkiläisellä teinileffalla, joka oli meidän mielestä kersana ihan hemmetin hyvä, kesän sävelet nimeltään.
huomenissa sitten mun parin söpösen kanssa raflaan.

4 kommenttia:

diibe kirjoitti...

ketuttaa niin paljon ku en päässy paikalle ! ens vuon sitte :(

Anonyymi kirjoitti...

kivoja kuvia :--) onksiu veljillä tyttöystävii, mitä mieltä oot niistä? kaikki tosi söpöjä :3

veronica kirjoitti...

en vuonna sitten tosiaan, ja tuleehan noita tapahtumia aina lisää :---) !

veronica kirjoitti...

kuvat on sakari karipuron kuvamatskuu, KIITOKSET SIIS SULLE SAKARI SIELLÄ JOSSAIN KAUKAISUUDESSAS :-------) ! rasmuksesta en tiedä, mutta benskulla on ainakin tosi suloinen tyttöysti, ja vaikken oo sitä koskaan (ainakaan tietoisesti) tavannut niin kyllä se tosi kivalle vaikuttaa ja pidän siitä, ne on kiva pari :---) ! ja muilla ei kyllä ainakaan oo :---------D joo, mun veljet on parhaita veljiä mulle, ne pienet söpöset !