8/01/2012

se tekee sust vahvemman mimmin. tai läpensä paskan.

mulle on hoettu että oon yks oudoimmista ihmisistä näiden parisen takia; en halua täyttää kahdeksantoista. mulla on paljon vastuuta, musta kuitenkin tuntuu että sit kaikki vaan pudotetaan kertaheitolla mun niskaan. kaikki vastuu ja velvollisuudet. pelkään aikuistumista ja ryppyjä. en pidä ihastumisesta. mun mielestä ihastuminen on aivan kamalaa. se ei oo mun juttu. mulla on niin hirveä fiilis kun en tiedä miten päin olla ja miten käyttäytyä. mun vatsa on täynnä perhosia aina kun nään sen. kun se suukottaa mua heipaksi, voisin vaikka sulaa. en tiedä. en uskalla edes soittaa kun tunnen itteni kamalaks tarrautujaks. eihän kukaan pidä takiaisista, eihän ? en pidä rakastumisesta. läheis rakkaus on mun mielest hemmetin jees juttu. mut kun alkaa kelaa, se on ihan eri stoori. rakastuminen on mun mielestä ansa. julma ja sokaiseva, niin kirkas ! rakkaus on jees kun sitä osaa käsitellä oikein.
mikähän purkaus tääkin nyt oli. mun pointti kuitenkin oli se että kaipaan kevättä. aika typerää. nyt on kuitenkin kaikkien odottama kesä. lomaakin on viellä jäljellä. minä täällä silti kaipailen kevättä. ja odotan syksyä.

Ei kommentteja: