10/29/2012

teehetki hippikaupassa, kahvihetki teinihelvetissä.

meillä oli tänään zeinan kanssa make up storen tuote-esittely koulussa. hyvin meni ja tuotetietouttakin löytyi ihan riittämiin. pidettiin ihana kahvihetki kesken koulupäivän. koulun jälkeen jäätiin tunniks väsäilee mestari myyjä -koulutuksen puuttuvia osioita ennen kuin voi alkaa väsää sitä tenttiä. bussipysäkillä vanha pariskunta viihdytti meitä jutuillaan, ja piristivät päivää vitseillään. kerrassaan ihania vanhuksia ! kierreltiin zeinan kanssa kaupoilla ja kahvittelemassakin kipaistiin. käytiin teellä sitten runsaudensarvessa, puutarhakadulla, jonka seurauksena mun kangaskassi onkin aivan täynnä vege-reseptejä. kävin myös  vuohenjuusto bagelilla ja kahvilla sokoksen yläkerran kahvilassa, nam. oon ylpeä, että heräsin muutaman tunnin yöunien päätteeksi ajoissa kouluun, vaikka pitikin lähteä melkein tuntia aijemmin kouluun. toivottavasti mun ei tarvitse tänään olla yötä kotona, mun patterit ei oo vielläkään päällä. mun luukussa on jonkun sortin jääkausi. eilinen tarjosi psygedeeliset verhot, rannalla istumista vanhan asuinpaikan lähettyvillä, kookospähkinäkanaa ja lasinuudeleita, kellopeli appelsiinin osittain ja itse tehtyä toffeeta. useammin moista hemmottelua mulle, kiitos ! leikkasin etuhiukset takaisin. keittiösaksilla. hups. en oo viellä aivan varma, pidänkö näistä, vai enkö voi sietää näitä .. no, kaikki aikanaan.

Ei kommentteja: