12/02/2012

hiljaisuudesta hiljaisuuteen. tosiaan, katsellaan.

netti ei oo toiminut pariin viikkoon. hassua. parissa viikossakin on tapahtunut niiin paljon, ettei meinaa
mukana pysyä. oon muunmuassa opetellut kokkaamaan ja leiponut parin päivän sisään kolme kakkua. oon
viettänyt paljon aikaa myös vanhoilla hoodeilla. oottelen nyt kuumeisesti tietoja, josko saatiin asunto manskin
kanssa - ei vielläkään informaatiota mulle. eilen aikaansaannostelin pari kaunista ja kirja kaappasi mukaansa.
tuoksukynttilöitä on palanut reippaasti ja ei, en oo viellä kuollut noihin lumimyrskyihinkään. oon laihtunut, ja
jättänyt lihan pois ruokavaliosta omista syistäni. oon käynyt vuoden ensimmäisissä pikkujouluissa, ja squatti
baarin yksi vuotis-pippaloissa. oon ollut parhaanimukaan hyvä ihminen ja hymyillyt paljon. oon myös
tykännyt olla kirpparihiiri. tänään tapaan mielenkiintoiselta vaikuttavan nuoren herran kahvin merkeissä. saa
nyt nähdä, saanko nettiä toimimaan enää tässä asunnossa ..
hymyillään kun tavataan :----------------)

Ei kommentteja: