8/07/2011

Make you to make me money, what?

Mun ja Oonan synttärikakun viisi elämänvaihetta. (Mulla oli siis keskiviikkona synttärit, kakkua syötiin torstaina, ja Oonan synttärit oli perjantaina.) Synttäri onnittelut tägättynä seinään-kuva puuttuu valitettavasti (koska se on ylhäällä koneella enkä jaksa enää lähteä lataamaan sitä bloggeriin..
Neule - KappAhl
Farkut - Carlings
Printti toppi - GT
Tennarit - Seppälä
Kaulahuivi - äiten
(Rollareitten kassi - Hennes)
Tässä meitzin uus menopeli. Lähteeks tytsyt rundille, krauh?
Heidi, tässä sulle: "se minkä mein kameraan jättää, sen mun blogista löytää" eiku oot kuuma♥
Antti vei mut synttärilahjaksi Särkänniemeen, Särkänniemeen! Käytiin tsiigailemassa myös delfiinejä, huisin siistiä! Ihan parasta! Jaja oon narunveto-riippuvainen; saatiin stressipallon, frisbeen ja VALAS VESIPYSSYN, haha ihanaa! Mut aivan mahtis päivä toden totta! KIITOOS ANTTI♥ Ps. noi hamppari käärepaperit on aivan tajuttoman hienoja (niissä on Särkän uutisia XD)
Raitapaita - GT

Antti kokeili millä ohjelmalla saisin kuvattua yhden tempun mitä se veti, siksi mää loikin kameran edessä XD
Takki - Carlings (Antin)
Farkut - Antin
Kaulahuivi - äiten
Pikkutennarit - Seppälä

Siivottiin koko talo eilen. Antti maustoi ja grillasi meille kanaa. Tehtiin myös riisiä ja salaattia (mulle fetalla), omnom;
Diary of a serial killer oli iha jees leffa. Se tosin oli kuvattu hieman huonosti; näytti siltä kuin se olisi jokin dokumentti.. Perustuu tosi tapahtumiin. Hieman pitkäveteinen ja tylsä, silti kiinnostava!
The silent house oli aivan jäätävän pelottava! Meinasin kokoajan purskahtaa itkuun sen pelottavuuden vuoksi. Pelottavaan tunnelmaan sinut mukaan tempaa varmasti se että koko leffa on kuvattu käsikameralla. Takakannessa luki myös että se on kuvattu vain yhdellä otolla. Perustuu myös tositpahtumiin. Alfredo Zorillan & Rodrigo Pardo Santayanan muistolle. Loppuratkaisuun petyin. Koko leffa oli hyytävän psykoottinen! Pääosan näyttelijälle nostan hattua psykoottisuuden ja pelon näyttelystä!
Jätti t-paita - Seppälä

Sain Heidiltä synttärikortin. Kortti sisältää Antin passikuvan leikeltynä (Antti on murhaaja or something) ja kondomin! Somaa;
Toppi - NewYorker
Leggarit - Lindex
Neule - Hennes
RAKKAUS REPPU! Kävin semi aamusta Prismassa ostamassa noi ylläolevat. Kun tulin kotio ja selailin lehteä, silmääni pisti tarjous; kettutyttö-reppu nyt alennuksessa 37,90€ - pakko oli kiiruhtaa takaisin Prismaan ostamaan toi rakkaus reppu, oikea hinta kun on 49,90€. Tässä siis mun rakkaus reppuni:

8 kommenttia:

juspe kirjoitti...

ihania noi heidin kuvat :D:D::D:D:D nauroin iha liikaa ja oi ihanaa särkkä jes ja voi kivoja kuvia hyvä verkku jes woohoo

veronica kirjoitti...

Oot Jusbe ihana, senki höppänä :D:D:D:DD: ♥

★LILENS kirjoitti...

Ihan yli ihania kuvia taas kerran ääää!!!! :3

veronica kirjoitti...

Bläääh, jotain sekoilua ja palloilua taas kerran : DDD

E L L A kirjoitti...

Fjällräven <3
ostin ite mun armyvihreen kånkenin kesän alussa ja ollaan siitä asti oltu syvästi rakastuneita.

veronica kirjoitti...

Mää oon ollut siihe Antin jättiin mustaan sellaseen rakastunu ainakin 7kk. Mutta nyt mulla on oma lapsi!

Heidi kirjoitti...

Mua ei hävetä XD

veronica kirjoitti...

HYVÄ ;)