8/09/2011

Oh my, Antti stole my new jacket!

Ihan ekana ajattelin esitellä mun uuden - rakkaus - takin. (Se on oikeesti ihan tumman sininen, mutta toi aurinko jotenkin kusee sen värin kokonaan!?) Toi takki on siis miesten L-kokoa (joten voidaan aina välillä Antin kanssa vaihdella takkeja, jos siltä tuntuu). Ton takin oikea hinta oli joku 130€,  mutta mää maksoin siittä 60€. En todellakaan muista koska mulla olis viimeks ollut hupullinen mikään takki, ja toi on varmaan kalliimpi kuin mun kaikki takit yhteensä. Mutta silti mä digaan tosta ihan simona!
PS. Muo naurattaa liikaa koska mun nuttura näyttää aivan joltain hiuslisäkkeeltä XD Pitäis kai värjtä latvatkin vaaleammaksi, noi on ihan oranssit. OH NO!
Takki - Carlings
Reppu - CM
Farkut - Antin
Kengät - Seppälä
Bandana - CM
Aurinkolasit - Seppälä
Letitin mun tukan yöksi jotta saisin kivat kiharat.. Ei se ollut hyvä idea, ei lähelläkään hyvää! Lopputulos oli pörröinen, krepatun näköinen ja sekainen pehko!! Ei sitä muuten voi kuvailla!
Hihaton - Antin
Farkut - Antin
Kello-koru - GT
Hihaton - Rikun
Neule - Carlings
Hyi, noi rajaukset näyttävät aivan kammottavilta! Älkää luulko että mulla on tänään ollut tuollaiset meikit (ne näyttävät mulla niin pelottavan valloittavan huomattavilta XD). Kokeilin vain semi aamusta miltä noi näyttäisi, ja kuvasin samalla mun tän päivän kampauksen. Tykkään leikitellä hiuksilla, ja letit on mun ehdoton suosikki!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pikkuse hyvä iho sulla

veronica kirjoitti...

EI OO! Mua ahdistaa kon mulla on hieman kuperosaan (pitäiskö ex-kosmetologi opiskelijan tietää ettei sitä kirjoiteta noin?) taipuva iho, joten se aina punottaa ilkeesti. Ja se on kuiva. Eihän siinä tosin mitään muuta vikaa ole :>