9/16/2011

hasla, niinku mää, ei friistailaa!

rakkausneule hennes
rakkaushuivi GT
höntsyt seppälä
hihaton ?
leggarit lindex
flanu indiska
huivi äiten
neule hennes
reppu hedun
toppi hennes
hiuspanta/nauha hedun
neule hennes
flanu indiska
hihaton ?
toppi newyorker
korkeet shortsit lindex
sukkikset lindex
leopardi-juttu hennes
neule kappahl
sukkikset seppälä
selitin antille ihan fiilinkeissä jotain enneko se lähti reeneihi!
neule hennes
neule (alla) kappahl
printtipaita GT
leggarit hennes

tää viikko meni liian nopeesti. tuntuu etten oo saanu mitään aikaseks tällä viikolla. on tuullut paljon - tyhmää! uus sateenvarjo ei olisi pahitteeksi, näin syksyn saapuessa (lahjoitukset sallittuja). pari rakkaus-neuletta, yks Antti, ja ihana koulu. ja Claudia - perkele! neiti kehtaa häiriköidä; istun akvaariossa ja tää hyppii seinien toisella puolella leikkien hitleriä, ihana! niin ja kahvi on parasta. niin ja oon blogin laiminlyöjä, i know. niin ja en saa kämppää ennen marraskuuta. marraskuussa (aikaisintaan) pääsen SOLUUN. lupa tappaa?

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ooot tosi nätti nois kuvis ilman tota nenäkoruu , se ei jotenki sovi sulle tai no se ei oikeestaa sovi kellekkää =D ja sun hiukset on kivat !

veronica kirjoitti...

Thx :---) Pakko nyt ikävyydeks kertoo että toi nenä koru on ainut mitä en aijo ottaa pois (napakorun lisäks), huuli korut menkööt, mut septumista en luovu koska se on ainoo josta oon maksanu enemmän ko korun ja neulan hinnan verran :---D Hohooo ja kiiti :>

Anonyymi kirjoitti...

hei mihin sun tyyli on kadonnu..? enne ku käytit meikkiä ja laitoit hiuksias jotenki olit TOSI NÄTTI , mut nykyää ... oot ku eri ihmine :s

veronica kirjoitti...

On se kiva et ihmisillä on mielipiteitä :--) Mut musta on paljon jeesimpi elää ilma hiuslakkaa koska
1. Se ohentaa otsonikerrosta
2. Mulla ei oo ees rahaa enää käyttää lakkaa XD
Ja en jaksa meikata koska meikit on kalliita!
Ja mulle on aivan sama mitä mieltä ihmiset musta on, pää asia et itte digailen siit mitä oon ja mitä teen :--)
But thx 4 ur kcomment :>

Anonyymi kirjoitti...

oot tosi nätti noinkin, mutta mustat sopi musta sulle tooosi paljon paremmin :)

veronica kirjoitti...

Kiitos kiitos, kyl mää sitä mustaa oon haikaillut JA PALJON mut pitää värjää kokoaja ko mullon tän värine tukka ittellä ko mikä mulla nyt on :---)

Anonyymi kirjoitti...

Minäpä olen sitä mieltä että sinä olet ihananaananana juuri tuollaisena kuin oot. Ps, mitä väliä sillä ulkonäöllä on kun tietää millainen ihmisen luonne on.

IKÄVÄ SUA KUUMIS ♥♥♥
ps, synttärit lähenee, voikun olisit mäellä sillon... :(

veronica kirjoitti...

oon pmk hoodseila tänää-huomisen mut en enää sunnuntaita ja en tiiä koska seuraavan kerran, joskus kera Hedu-pelle :---D jajajja ihaihaihahaiahiahaih iiiiisooooo kiiitoooos :--)