9/09/2011

Slummin nisti-intiaani

Haluun pitkän tukan. Ja ruskee tai ihan vaalee kutkuttelee muo. Mut emmää värjää!
Jees viikko tuli ja meni. OK. on täs viellä tää ilta, huomine päivä ja sunnuntai. sunnuntai.. Eilen kera iki-ihana Heidi-heppa feimeillä; oon slummien inkkari ja joku? Iidan yleisin lause mulle päivän aikana koulussa on: "IHANA HIPPI!" sehän mää. En käytä enää hiuslakkaa. Se ohentaa otsonikerrosta eikä mulla ole edes massii käyttää sitä. Niin ja digaan tosi lailla tästä Hedun kettutyttörepusta + Luv my new luonnonvalkee rinkularinkelirankula kaulahuivi ja suklaaseen vivahtava jättineule. Pitäis imuroida. Pitäis kans ettiä tatskaan sopivii kuvii et siittä saa just sellasein minkä haluun. Kyllä. olen huono selittämään!
Kelasin tälläst bannerii mut emmää tiijä..
Kuvat (c) Heidi

4 kommenttia:

mila kirjoitti...

tommone banneri ois just hieno ! :-)

juspe kirjoitti...

voi verkku oot niin ihana ;_; <3 tuli mielee noi synttärit ja kaikkee oooi, haluun kesän takas ja oivoi, ikävä iskeeeee yhyy ; (

saana kirjoitti...

ääääää en kestä nii söpöjä kuvia !!! ♥

veronica kirjoitti...

Mila: Jeee :---) Nyt löysin kuitenki yhen ongelman; mun kone on paska eikä anna mun laittaa tota kuvaa banneriks XD

Juspe: Oivoi, kyllä vaan kesä takasiii kiitos :< Ja voi Juspeee, kukas se on ihana♥

Saana: Ääääh, no kiitos♥, I guess :-D