9/05/2011

On kello kolme ja musiikki vaimenee, aikansa kaikella, niin se vaan menee

Olin hakattu ja raiskattu essoo käyttävä Minni hiiri siis lauvantaina siel Rikun naamiaisissa, haha. Antti oli alkuunsa futaaja mut sit sille ilmesty jostain toi pikatsu puku, joka on siis Jarin oikeesti? Ei mulla muuta siis paitsi sitä että pitäis kai kohta lähtee kouluun. Niin ja Katalle kiitokset mun puhelimesta ja röökeistä huolehtimisesta♥ Mun puhelin siis jäi Rikun luokse ja mun piti käydä hakemassa se steissiltä ja nukuin pommiin, sit ohjeet kusi jotain en saanut mun puhelinta. Saan sen tänään koulun jälkeen. Voi pyhä perkele!?
Ainin ja Heidi, ei mitään hätää! Hyvin meillä menee :3
Niin ja tää on ehkä mahtavin video ikinä XD Näiden jäbyleiden kaikki videot kyl aivan mahtavia, pakko myöntää!

Ei kommentteja: