3/24/2012

glamour elämää.

homman nimi on siis glamuur elämää verkkulassa. tänään kera janette. janeten kans yks päivä tässä loistettiin, ja nyt siis aijon jakaa niitä kuvia. nyt chillaillaan täällä juhlamekoissa. seuranamme valkkari- ja päärynäviini pullo. nam. sivistyneesti siis viiniä, leffaa. tortilloja. juhlamekot. meikkaus sessiot. kohta lettuja. ja ihanainen janette. siit on tulle mullu vähän niinkun pikkusisko. se on ihan kun mää sen ikäsenä, punanen tukkakin viellä! tältä päivältä mulla ei ole viellä jaettavia kuvia, ja hyvä niin. ehkä sitten joku toinen päivä. värjäsin tänään mun tukan. kai siitä ihan semijees tuli,. tykkään. mut seuraava väri onkin sit jotain ihan muuta. nyt katsellaan rautaisen nuoruuden kolmatta osaa. tää on ihan huigee! eilen uusia ja vanhoja tuttavuuksia. tutustuin kahteen ihmiseen vahingossa, sattumalta. mut se on tosi jees, ne on tosi jees! hanne lähetti mulle tänään ihan reppanakuvan. se oli niiiin sulone. aw. ja tein kikille paidan, synttärilahjaksi.
tänään käytiin mannisen kans aamuselta, herättyämme viemään pullot ja tölkit. niistä tuli 8,20€. sit kadottiin verkkulasta hervoodiin. mannisen iskä muistuttaa tosi paljon mun isiä. hohoho. ja taas uusia tuttavuuksia. ja eilen olin myös mannisen luona syömässä. sen äite pyysi mut niille siiderille ja syömään. olin niiiiin otettu! siel oli hemmeti hyvää safkaa ja kaikee.

Ei kommentteja: