3/21/2012

saat mut ymmärtämään etten oo pelkkää ilmaa.

sain eilen viestin. montakin. hymy valtas mun kasvot. en saanu sitä lähtee, vaikka kuinka yritin väännellä mun kasvoja. en ois edes halunnu sen lähtevän. se oli jees. se fiilis oli jees. se fiilis veti mut syleilyynsä. hassua. mut enää mua ei hymyilytä. tärisyttää. itkisin jos osaisin käsitellä asioita. itkisin sun kanssa, sun puolesta. mut pidetään tässä tärinässä. pelko valtaa mun kehon, mun mielen. mikä helvetti tätä maailmaa vaivaa. mitä täällä tapahtuu? oon aina halunnut auttaa ihmisiä, hinnalla millä hyvänsä. olisin valmis vaikka maksamaan sun junalipun far away. mutta mitä vittua se hyödyttäis. et kuitenkaan pääsis asemalle. jos sää katoat, lupaathan.. lupaathan että kerrot mulle mihin. tai ilmotat edes olevas ok.

Ei kommentteja: